Excellente customer experience

Wil je een concurrentiële voorsprong nemen door te werken aan een excellente customer experience?

Om het zeer snel groeiende belang van een goede klantervaring (customer experience of CX) aan te scherpen, leggen we je graag enkele cijfers voor:

1 op 3 consumenten geven aan nooit meer aan te kopen bij een door hen geliefd merk na één slechte ervaring.

Studie PricewaterhouseCoopers

Hoe klanten jouw product, dienst en dienstverlening als geheel ervaren, is van zeer groot belang voor je bedrijf of organisatie. En dit belang groeit jaar na jaar

Loopt alles vlot en hebben al je klanten een topervaring? Dan ben je wat ons betreft heel goed bezig.

86% van alle consumenten zijn bereid meer te betalen voor een betere klantervaring. En vanaf 2020 zal klantenervaring de belangrijkste merk-differentiator worden vóór prijs en productspecificaties.

Studie Walker

Ben je overtuigd dat er nog verbeterpunten zijn? Dan is de eerste vraag bij dit traject meestal: ‘Graag…, maar waar beginnen we?’

Deze vraag is niet meer dan normaal. Een gemiddelde KMO heeft honderden processen en een zeer verscheiden producten- en dienstenportefeuille en klanten met heel uiteenlopende verwachtingen

Maar door 20 jaar ervaring met meer dan honderd verschillende bedrijven en onze blik als externe partij, kunnen we met een analytische aanpak de meest kritische paden van een organisatie blootleggen en daar enkele eerste verbeterpunten definiëren.

Aan de hand van die eerste verbeterpunten kan je veel waarde creëren voor je bedrijf met een beperkte investering. Op die manier leer je op een heel praktische manier de voordelen van klantgerichte oplossingen kennen. Door actief te werken aan customer experience management zijn we zo misschien vertrokken op een traject dat jouw bedrijf op de trein zet richting excellente klantervaring.

Wil je weten hoe we kunnen samenwerken?

Dan starten we graag met een boeiend gesprek en kijken we samen wat we voor elkaar kunnen beteken.
Eén adres: bart@elephant-trail.be of bel Bart op +32 487 84 60 50

Of laat een bericht en je gegevens achter.
We contacteren je binnen de 24u.