Wil je je doelgroepen bereiken met Google adwords of via social media?

More buyers are joining social media networks and looking for reviews and recommendations. 54% of social browsers use social media to research products

Studie GlobalWebIndex

Soms is het een grote uitdaging om bij te houden waar je doelgroepen informatie zoeken en naar welke informatie ze op zoek zijn

Daarom kan het in bepaalde gevallen heel zinvol zijn te kiezen voor Search engine advertising (SEA), ook bekend als pay-per-click (PPC). 

Het voordeel van online adverteren is dat er dadelijk resultaat is en dat je zeer gericht kan werken op specifieke doelgroepen (geografisch, leeftijd, taal, device, etc…).

Het nadeel is dat het een constante kost heeft en daardoor duur kan worden indien het niet goed beheerd wordt. Daarom is het heel belangrijk dat de opzet goed gebeurt en dat dit van heel dichtbij gemonitord wordt zodat je zeker bent van een goede return on investment (ROI). 

Vandaag zijn er wel heel wat tools beschikbaar om je daarbij te helpen, maar het juist inzetten van die tools is niet altijd even makkelijk. Wij helpen je graag door het bos de bomen te zien. 

We implementeren online advertenties om die zaken in het licht te zetten die extra aandacht verdienen of nodig hebben.

We leiden je naar de meest optimale kanalen om te praten met je klanten en stakeholders en hen de gewenste informatie te bieden waar ze ze zoeken. Zoals op Linkedin, Facebook, Instagram, E-mail, Web, en meer.

Wil je weten hoe we kunnen samenwerken?

Dan starten we graag met een boeiend gesprek en kijken we samen wat we voor elkaar kunnen beteken.
Eén adres: bart@elephant-trail.be of bel Bart op +32 487 84 60 50

Of laat een bericht en je gegevens achter.
We contacteren je binnen de 24u.